بوتاکس و تزریق ژل

بوتاکس و تزریق ژل

یکی از علت‌های اصلی پیری و چین و چروک‌های پوست کم شدن چربی زیرپوست است که به دنبال این اتفاق، مشکلاتی از قبیل: ایجاد و عمیق شدن خط خنده، خط اخم، گود شدن زیر چشم‌ها و تحلیل رفتن گونه‌ها اتفاق می‌افتد که برای برطرف کردن آن‌ها می‌توان از بهترین پرکننده که تزریق چربی است کمک گرفت، زیرا در این روش بافت چربی از قسمتی از بدن فرد (معمولا ران) برداشته می‌شود و به قسمتی دیگر از بدن پیوند زده می‌شود. چربی نوعی حجم دهنده‌ی طبیعی است که کاربردهای زیادی دارد.

از تزریق چربی برای پرکردن مناطق لاغر فرورفته صورت مثل گونه و زیرچشم، برای برجسته کردن گونه‌ها، برای جوانسازی دست و کاهش عروق زیرپوست و پر کردن اسکار یا جای زخم فرورفته می‌توان استفاده کرد.

کم خطرترین روش برجسته سازی لب

در یک جمله می‌توان گفت: تزریق ژل استاندارد که ماندگاری طولانی نداشته باشد، بی خطرترین و ایده آل‌ترین روش برای برجسته کردن لب هاست. روش‌های مختلفی برای برجسته سازی لب‌ها وجود دارد که متداول‌ترین آن تزریق ژل یا پروتز است. اما اصولا چیزی که برای مدت طولانی در بدن باقی بماند، خطرناک است، بنابراین تزریق ژل استاندارد با ماندگاری چند ماهه گزینه‌ی مناسبی است. تزریق ژل‌های *هیالورونیک اسید*که ماندگاری نه ماه تا یک سال دارند و بعد جذب بدن می‌شوند، بهترین گزینه برای حجیم کردن لب‌ها هستند. روش‌های زیادی برای از بین بردن چین و چروک وجود دارد، تزریق ژل هم یکی از راه‌های است که برخی از افراد سراغ آن می‌روند. با تزریق ژل، بلافاصله حجم از دست رفته به پوست بازمی گردد و چین هایی مانند خطوط لبخند و چین هایی که از کناره‌های تحتانی بینی در دو طرف شروع شده وتا گوشه‌های دهان ادامه پیدا می‌کنند، از بین می‌رود.
به طور معمول اثرژل هیالورونیک اسید از چند هفته تا چند ماه باقی می‌ماند. هیالورونیک اسید‌ها قابل جذب هستند و بنابراین راه حل دائمی برای برطرف کردن چین و چروک نیستندو لازم است هر یک سال یکبارتزریق آن‌ها را تکرار کرد. ژل‌های پر کننده اسید هیالورونیک محصولاتی هستند که برای جوانسازی و شادابی پوست استفاده می‌شوند و باعث کاهش یا حذف چین و چروک صورت و پوست و بالا بردن افتادگی ناشی از زخم‌ها، بزرگ شدن حجم لب‌ها، برجسته کردن گونه‌ها و جایگزینی مقدار بافت نرم از دست رفته می‌شوند. با بالارفتن سن، حساسیت ما به چروک افزایش یافته و پوست دچار افتادگی می‌شود. قرار گرفتن در معرض نور خورشید و سال‌های طولانی حرکت عضلات مثل لبخند زدن، نگاه کردن وجویدن باعث فرسوده شدن بافت‌های پوست می‌شود. تزریق ژل یک راهکار بی خطر برای جوانسازی پوست است.
از ژل‌ها برای پرکردن خط خنده، رفع لاغری دست و صورت، گودی زیر چشم ها، گا‌ها چین‌های عمیق در اطراف چشم افزایش حجم لب، گونه، چانه و.. می‌شود استفاده کردو این ترکیبات حتی برای پر کردن فرورفتگی‌های ضایعاتی، چون سالک و… و نیز تغییرات محدود در حالت بینی کاربرد دارند.