انواع جراحی های ترمیمی و زیبایی پستان کدامند؟

یکی از بالاترین ارقام جراحی های زیبایی که در سطح دنیا در میان بانوان به وفور انجام می شود، جراحی ترمیمی و زیبایی پستان است که در برخی موارد با توجه به شرایط فیزیکی بدن در مردان نیز صورت می گیرد. زیبا و خوش فرم بودن پستان برای یک زن از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و می تواند تأثیر مستقیم بر اعتمادبنفس وی داشته باشد. زیبایی پستان علاوه بر افزایش تدریجی سن طی دوران شیردهی و عوامل مختلف دیگر نیز می تواند تحت تأثیر قرار گیرد و موجب افتادگی آن شود. انواع جراحی های موجود در این زمینه به خوبی می توانند شکل از دست رفته آن را به حالت طبیعی اش برگردانند.

 

لیفت سینه

در جراحی لیفت سینه که تحت بیهوشی انجام می شود پزشک سعی دارد تا با بالاتر کشیدن سینه آن را به مکان اصلی و اولیه اش بازگرداند. طی این روند پوست شل و اضافی سینه کاملا حذف خواهد شد و سینه دارای وضعیت فعلی مناسب تری نسبت به حالت قبلی خود قرار خواهد گرفت.

پروتز سینه

پروتز سینه یکی دیگر از شیوه های نوین و جدید مورد استفاده در عصر حاضر می باشد که به برجسته کردن و فرم دادن سینه کمک کرده و ظاهری بی نقص را برای آن به وجود می آورد. در انتخاب جنس مصرفی پروتز سینه باید دقت به عمل آید تا در آینده برای فرد آسیب رسان نباشد.

ماموپلاستی

بد نیست بدانید که جراحی های زیبایی پستان تنها برای فرم دادن و بزرگ کردن آن ها نیست بلکه این روش ها برای کوچک کردن این اندام نیز کاربرد دارند. ماموپلاستی یکی از بهترین شیوه های مورد استفاده برای کوچک نمودن سایز سینه در بانوان با حذف بافت چربی و پوست اضافی در این ناحیه می باشد.

ژینکوماستی

برخی از مردان با سایز غیرنرمال سینه مواجهند که برای رفع این معضل جراحی ژینکوماستی به آن ها پیشنهاد می شود. با زیاد شدن هورمون استروژن بیش از مقدار نرمال آن، اندازه سینه در مردان بزرگ شده که به آسانی با این متد درمانی به حالت اولیه خود برمی گردد. در این جراحی مقادیر اضافی پوست و هاله سینه حذف خواهد شد.